Piața din zilele noastre este plină de companii ce oferă tot felul de servicii și produse. Niciodată în istoria umanităţii, noi, oamenii nu am avut parte de asemenea abundenţă și bunăstare.
În contextul acesta, distribuitorii şi producătorii, se diferenţiază înaintea clienţior lor prin calitatea produselor şi prin servicii VIP.
Unul din argumentele prin care reiese faptul că produsul comercializat este high quality, este garanţia pentru acesta. Spre deosebire de toate companiile din branşă, Schwarz Gruppe INT nu oferă o garanţie ci oferă cinci.
Astfel mai jos sunt prezentate cele 5 GARANTII prin care protejăm şi satisfacem necesităţile clienţilor în fiecare zi:
Garanția 200%!?!?
Desigur te vei întreba cum vine asta!
Există speculații constante în ceea ce privește utilizarea tonerelor OEM ECOLOGICE.
Vom aminti câteva din acestea.
Există o concepție greșită potrivit căreia utilizarea unui cartuș remanufacturat sau ecologic va invalida garanția imprimantei.
Nu este adevarat!
Utilizarea unui cartuș OEM Ecologic Remanufacturat nu invalidează nici o garanție, din contră, companiile ce folosesc astfel de produse sunt susţinute și ȋncurajate pentru sustenabilitatea şi deschiderea către o filozofie verde.
Producătorii mari și celebrii ai lumii ca HP, Canon sau Lexmark dezvoltă și implementează astfel de produse. Tonerele ECOlogice sunt în esenţa lor Tonere OEM.
Mergând mână în mână cu mitul discutat mai sus este ideea că un cartuș ecologic, deteriorează imprimanta.
Noi SchwarzGruppeINT, ne asigurăm permanent și oferim garanţii pentru a ne asigura că nu există probleme datorită cartușelor pe care le comercializăm.
În cazul tonerelor ecologice, acestea sunt în mod esențial ecologizate prin controlul calității standardelor riguroase Europene, aşadar cu desăvârșire puteți avea încredere în produsul pe care îl cumpărați de la noi.
Cu produsele Schwarz Toner și Garanția de 200%, acest lucru elimină riscul din achiziție. Dacă există vreodată o problemă de funcționalitate, vom înlocui sau rambursa – fără întrebări! Ne mândrim cu un procent de 1,02% rată de nefuncţionare.
Fiind un produs mai accesibil ca preţ, oamenii tind să creadă că un toner OEM Ecologic este de proastă calitate şi nu va performa la fel ca produsul OEM Virgin.
Echipa SchwarzGruppe INT alături de partenerii săi, cu o experiență de peste 20 de ani în industrie, putem spune că am vazut şi experimentat multe dealungul timpului.
Întotdeauna Tonerele OEM Ecologice remanufacturate au făcut faţă fără probleme orcărei situaţii.
Când vine vorba de remanufacturarea și reciclarea cartușelor goale există un beneficiu evident pentru mediu, dar ceea ce nu poate fi trecut cu vederea este avantajul financiar pentru aceeași calitate ca și originalul virgin.
Reciclarea ajută la reducerea cantității de deșeuri generate și la conservarea materiilor prime.
Cu asemenea caracteristici pentru produsul nostru putem cu ușurinţă să oferim Garanţia 200%, astfel ȋncât, ȋn cazul ȋn care vei ȋntâmpina vreodată o problemă cu produsele noastre sau din cauza produselor noastre, ȋ-ţi vom oferi două ȋn loc de unul fiindcă suntem absolut convinși de calitatea acestora.
Pentru noi calitatea produselor ce ne poartă numele, este categorică şi obligatorie. Partenerii noștrii sunt ȋn această industrie ȋncă din 1996 având astfel o experienţă de 20 de ani, au evoluat într-o afacere globală de miliarde de dolari care asigură toate fațetele industriei imagistice, de la fabricație, colectare, servicii și piese.
Noi ȋmpreună cu partenerul nostru lucrăm cu atenție pentru îmbunătățirea permanentă a calității și valorii produselor prin inovația tehnologică, automatizarea și eficientizarea proceselor de producție și distribuție.
Cartuşele Schwarz-Toner OEM Ecologice sunt testate și retestate ȋn procesul de producţie, conform procedurilor pentru produsele OEM Virgin, astfel ȋncât calitatea acestora este comparabilă sau chiar depășește produsul Virgin.
Toate procedurile de producţie sunt certificate ISO, drept pentru care Garanţia calităţii este obligatorie și ar trebuii să fie obligatorie pentru toată lumea ce aparţine industriei de print.
Partenerul nostru este cel mai mare furnizor de cartușe laser și jet ecologice la nivel mondial (Fabricăm peste 3 milioane de cartușe pe lună), deţinem 38 procese de producție acreditate, furnizor de servicii MPS cu peste 250.000 de dispositive active, cel mai mare colector și broker de cartușe goale din lume (peste 7 milioane de active colectate pe lună), etc.
Astfel Garanţia calităţii pe care noi o oferim tuturor când vine vorba de produsul Schwarz-Toner reprezintă ȋncrederea totală ȋn gradul ridicat de performanţă și rezistenţă oferit de tehnologia producătoare.
Și totuși ce beneficii aveţi prin această garanţie?Ei bine, dacă pe parcursul colaborării cu noi intervin defecţiuni cu tonerul nostru sau cu echipamentul pe care ȋl deţii și se dovedește că problema a fost cauzată de produsul Schwarz-Toner, preluăm costurile reparaţiei ȋn proporţie de 100%.
I can’t get no satisfaction,
I can’t get no satisfaction
‘Cause I try and I try and I try and I try…
Cam așa sună versurile celebrului cântec de la Rolling Stones, de multe ori așa se ȋntâmplă și atunci când ȋncerci să cumperi cu un singur argument și nu cu toate. Când vrei să satisfaci doar un aspect riști eșec.
Prioritatea numărul unu pentru Schwarz-Toner este satisfacția clienților. Fiecare membru din echipa noastră este concentrat pe înțelegerea nevoilor clienților noștri și pe asigurarea unei experiențe excepționale a acestora. În zilele noastre, pe o piață extrem de competitivă există ceva care determină succesul sau eșecul unei companii și asta se referă la satisfacerea clientului.
Cu cât un client este mai fericit și mulţumit de produsele și serviciile noastre cu atât mai mult conștientizăm faptul că importanța satisfacției clienților a crescut enorm ȋn ultimul deceniu, astfel încât, până în 2021, este de așteptat să devină diferențiatorul critic al mărcii care depășește prețul și produsul.
Pentru ca Garanţia Satisfacţiei să funcţioneze pentru clienţii noștrii trebuie desigur să fie susţinută de mai multe braţe componente. Aceasta nu poate fi viabilă fără Garanția calităţii, promptitudinii, produsului sau garanţia 200%.
Așadar noi oferim Garanţia Satisfacţiei și prin faptul că: Dacă nu ești mulţumit de produsul nostru ai termen 30 de zile pentru a primi banii ȋnapoi.
Promptitudinea este un aspect pe care mulţi ȋl ignoră. Clienții au așteptări din partea companiei de la care fac achiziţii, iar pentru a menține aceste așteptări trebuie să fii prompt și profesional.
Desigur există și excepţii dar ȋn general când o persoană cumpără un produs acest produs este ales și ȋn funcţie de gradul de ȋncredere pe care compania vânzătoare ȋl stabilește ȋn piaţă.
Spun aici “o persoană” deoarece ȋn spatele oricărei achiziţii tot o persoană hotărăște și alege (asta dacă nu folosește sistemul nostru MPS SGI, system ce face singur comenzile).
Importanța de a fi prompt și profesionist constă în fundamentarea fiecărei afaceri care oferă un serviciu clienților.
Unul din atributele promptitudinii este atunci când serviciul a fost livrat în perioada de timp convenită, acest lucru va ȋncuraja clientul să aibă încredere în companie, ceea ce are un efect pozitiv.
Furnizarea serviciului la timp cu profesionalism ne definește standardele.
În cursul anilor de experienţă acumulată am ȋnţeles că fără promptitudine și profesionalism, clienții s-ar simţii foarte izolați și ar dori să înceteze colaborarea. Din punctul nostru de vedere, valoarea clientului ar trebui să fie cel mai prețios activ al oricărei afacere, de aceea este vital ca așteptările să fie îndeplinite cu excelență pentru a menține satisfacția clientului ridicată.
Eforturile noastre sunt constante și zilnic ȋnvăţăm cum să ȋmbunătăţim această garaţie, ȋmpreună mai ales cu firmele de transport și curierat, de care să nu uităm, suntem extrem de depinzători cu toţii.
Şi pentru că suntem o companie aflată într-o continuă dezvoltare, din fericire Schwarz Gruppe Int a reușit să dezvolte și să implementeze ca primă companie din România preluarea solicitărilor de service direct prin cod QR – Code afișat pe imprimanta dumneavoastră.
Acest serviciu este special creat şi dedicat clienţilor noştri pentru a facilita procesul de intervenţie la locaţie.
Colegi noștri sunt dispuşi să se deplaseze la sediul companiei dumneavoastă pentru a vă informa de procesul de transmitere.
În felul acesta o să avem direct legătură cu echipamentul dvs., problema sesizată, vom știi ora sesizări făcute și timpul nostru de reacție până la rezolvare.
În urma acesteia veți putea transmite dacă doriți, feedback legat de procesul intervenției, prezentarea colegilor, soluția oferită de aceștia și multe alte informații pe care le considerați importante.
Prin scanarea codului QR de pe echipament aveţi Garanţia Promptitudinii că o echipă de service vă va suna sau va ajunge la sediul dumneavoastră ȋn decursul a 2 ore de la sesizare.
Când clienții cumpără produse, vor să se asigure că iau cea mai bună decizie posibilă. Aceștia trebuie să știe că pe ceea ce cheltuiesc banii este durabil și că dacă nu, în caz contrar, pot contacta compania de la care au cumpărat pentru sprijin.
Garanțiile de produs sunt benefice atât pentru clienți, cât și pentru proprietarii de afaceri.
În principal clienţii știu în ce se angajează dacă au nevoie vreodată să repare sau să returneze produsele.
Deasemenea încurajează vânzările repetate când clienții știu că pot avea încredere în anumite afaceri, vor reveni din nou la ele.
Pentru a demonstra superioritatea produselor noastere este necesar să descriem şi să enumerăm certificările de calitate ale acestora:
ISO 9001:2015 | ISO 14001:2015 | ISO 50001:2011 | ISO 45001:2018 | STMC | LGA | BLUE ANGEL | NORDIC SWAN ECOLABEL | SPECIALISED WASTE MANAGEMENT COMPANY (EfB) | SMETA | ISO/IEC 19752 and ISO/IEC 19798 | Nanomaterials Declaration | DIN 33870-1/2 | AMES Test | REACH | WEEE Directive 2012/19/EU | CE Marking | RoHS
ISO 9001: 2015 este cea mai cuprinzătoare din seria ISO 9000: 2000 privind sistemele de management al calității și acoperă totul, de la proiectare și dezvoltare, până la producția și distribuția de produse și servicii.
Principalul său obiectiv este de a permite sistemului de management al calității unei companii să furnizeze în mod constant produse și servicii care îndeplinesc nevoile clienților și cerințele legale și de reglementare aplicabile.
Noua revizuire a ISO 9001: 2015 își propune să ofere o valoare adăugată pentru a spori satisfacția clienților prin aplicarea eficientă a sistemului de management al calității, inclusiv analize de evaluare a riscurilor, definirea programelor pentru minimizarea tuturor riscurilor potențiale, îmbunătățirea sistemului și asigurarea conformității cu clienții.
ISO 14001: 2015 este standardul internațional care stabilește specificațiile pentru un sistem de management de mediu (EMS) care poate fi utilizat pentru a îmbunătăți performanțele unei companii.
În concordanță cu politica organizației, rezultatele prevăzute ale unui sistem de management includ:
îmbunătățirea performanței de mediu;
îndeplinirea obligațiilor de conformitate;
realizarea obiectivelor de mediu.
ISO 14001: 2015 se aplică oricărei organizații, indiferent de mărime, tip și natură și se aplică aspectelor legate de mediu ale activităților, produselor și serviciilor sale pe care compania le determină.
ISO 50001: 2011
Scopul acestui standard internațional este de a permite companiilor să stabilească sistemele și procesele necesare pentru a îmbunătăți performanța energetică, inclusiv eficiența energetică, utilizarea și consumul. Implementarea acestui standard este menit să conducă la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, a costurilor pe energie și a altor impacturi legate de mediu, prin gestionarea sistematică a energiei.
ISO 45001: 2018 este noul standard de management al sănătății și securității în muncă (OH&S). Cu aproape 70 de țări implicate în dezvoltarea sa, ISO 45001: 2018 va înlocui OHSAS 18001: 2007. Perioada de tranziție este activă până în 2021. Deși influențată în mare măsură de OHSAS 18001: 2007, ISO 45001: 2018 adoptă o abordare mai proactivă a controlului riscurilor.
Standardul a fost elaborat de un comitet de experți în securitate și sănătate în muncă și urmărește un alt sistem de management generic abordări precum ISO 14001: 2015 și ISO 9001: 2015.
ISO 45001: 2018 specifică cerințele pentru un sistem de management OH&S și oferă îndrumări pentru utilizarea acestuia. Acesta își propune să permită organizațiilor să ofere locuri de muncă sigure și sănătoase, prin prevenirea accidentelor de muncă și a sănătății legate de locul de muncă, precum și prin îmbunătățirea proactivă a performanței OH&S.
STMC
STMC (Standardized Test Methods Committee) este un comitet global format pentru a găsi și promova metode de testare standardizate pentru industria cartușelor de imprimantă. Metodele de testare sunt utilizate pentru a evalua performanța unui cartuș cu imprimantă laser. STMC utilizează anumite metode de testare ASTM (American Society for Testing and Materials), cum ar fi ASTM F1856 – determinarea capacului (acoperire a paginii de 5 +/- 0,5%) a suprafeței imprimabile și ASTM F 2036-densitate și fundal de imagine. Metodele de testare sunt utilizate pentru a evalua un cartuș toner remanufacturat în comparație cu un alt cartuș, de obicei un cartuș OEM.
LGA
Numeroase cartușe laser toner Schwarz-Toner, care funcționează cu emisii deosebit de mici, au atins eticheta „LGA schadstoffgeprüft”, care înseamnă „LGA testat pentru poluanți”. Utilizarea acestor cartușe reduce la minimum riscul pentru sănătate al utilizatorului.
Institutul german de testare TÜV Rheinland LGA Products GmbH acordă certificatul „LGA schadstoffgeprüft” după o serie de teste privind conținutul de substanțe nocive din pulberea de toner și testarea emisiilor în camerele de testare specifice în timpul tipăririi.
Blue Angel (Der Blauer Engel) este o etichetă ecologică germană pentru produse și servicii care au filozofie ecologica si există din 1978. Companiile premiate cu Blue Angel își arată angajamentul față de protecția mediului. RAL-UZ177 este standardul pentru modulele de toner reprocesate pentru utilizare în echipamentele de birou electrofotografice cu funcție de imprimare. Milioane de cartușe goale sfarsesc a fi deșeu dacă nu sunt reciclate si reutilizate. Cartușele certificate Blue Angel sunt alternativa perfecta pentru produsele originale virgine și ajută la reducerea deșeurilor (implementarea sistemului de preluare) și la economisirea resurselor.
Cartușele certificate Blue Angel indică, de asemenea, că emisiile unității sunt controlate și limitele sunt îndeplinite.
ECOLABEL NORDIC SWAN
ECOLABEL NORDIC SWAN este un standard de etichetare ecologică comun pentru întreaga regiune Europeana Nordică configurată de consiliul de miniștri nordic în 1989. Aceasta se realizează printr-un sistem de licențe voluntare în care solicitantul este de acord să urmeze anumite criterii.
Aceste criterii includ argumente de mediu, de calitate și de sănătate. Mesajul simplu asociat cu sigla Swan este că produsul este o alegere bună pentru mediu.
COMPANIA SPECIALIZATĂ DE GESTIONARE A DEȘEURILOR (EfB)
Din 1996, „Compania de gestionare a deșeurilor specializate” este o marcă de calitate specifică industriei, strâns asociată cu Legea germană privind economia circulară închisă și deșeurile (KrW- / AbfG) și a devenit o caracteristică de calitate cunoscută a companiilor de gestionare a deșeurilor, care este acum supus unor cerințe legale și mai stricte prin Legea privind economia circulară germană din 2012 (KrWG) (§§ 56 și 57 KrWG).
O listă de criterii cu standarde minime este prevăzută în ordonanța privind societățile de gestionare a deșeurilor. Acesta include cerințe pentru organizarea, echipamentul și funcționarea companiei, precum și fiabilitatea și competența personalului. Recunoașterea etichetei de calitate “Compania specializată în gestionarea deșeurilor” include, de asemenea, aprobarea pentru tratarea inițială a DEEE, în conformitate cu Legea germană pentru introducerea pe piață, restituirea și eliminarea ecologică durabilă a echipamentelor electrice și electronice (ElektroG).
ISO / IEC 19752 și ISO / IEC 19798
Laser monocrom IISO / IEC 19752 este o metodă standard ISO pentru determinarea randamentului unui cartuș toner pentru dispozitive laser monocrom. Laserul color ISO / IEC 19798 este o metodă standard ISO pentru determinarea randamentului unui cartuș toner pentru dispozitivele cu laser color.
Declarația nanomaterialelor
Tonerul utilizat în cartușele noastre laser nu conțin cantități detectabile de nici o substanță nano in amestecul de praf de toner, așa cum este definit si în Decretul francez nr. 2012-232 din 17 februarie 2012.
DIN 33870-1 / 2
DIN înseamnă „Deutsches Institute for Normung” (Institutul german de standardizare). Cele două standarde DIN 33870-1 (dispozitive de imprimare monocrom) și DIN 33870-2 (dispozitive de imprimare în 4 culori) definesc cerințele de calitate pentru procesul de refacere a modulelor de toner și metodele de testare adecvate. Testarea substanțelor dăunătoare, aderența tonerului, testarea randamentului și a emisiilor în camerele climatice sunt cerințe obligatorii pentru îndeplinirea criteriilor DIN.
DIN 33870-1 / 2 este o parte importantă in criterii de bază pentru eticheta de mediu Blue Angel, având în vedere proprietățile tonerului în conformitate cu prevederile legale pentru a preveni pericolele pentru sănătate.
AMES TEST
AMES este o evaluare biologică a potențialului mutagen al compușilor chimici. Obligația IN CONFORMITATE este rezultatul negativ al testului AMES.
REACH este Regulamentul Comunității Europene privind substanțele chimice și utilizarea lor în condiții de siguranță (EC1907 / 2007).
Se ocupă de înregistrarea, evaluarea, autorizarea și restricționarea substanțelor chimice. Această lege a intrat în vigoare la 1 iunie 2007. Scopul REACH este îmbunătățirea protecției sănătății umane și a mediului printr-o mai bună identificare a proprietăților inerente ale substanțelor chimice într-un stadiu incipient. REACH este, de asemenea, destinat să promoveze inovația și competitivitatea industriei chimice din UE.
Directiva DEEE 2012/19 / UE
Directiva Europeană privind „Deșeuri de echipamente electrice și electronice” (DEEE), care a devenit legea europeană în februarie 2003 și a fost revizuită în conformitate cu așa-numita Directivă DEEE II în 2012, stabilește în combinație cu UE „Directiva-cadru privind deșeurile”.
În prezent, majoritatea cartușelor prin jet de cerneală și toner laser sunt considerate echipamente electronice și astfel, intră în sfera de aplicare a actualei directive privind DEEE.
Directiva DEEE, care obliga toate statele membre ale UE să transfere dispozițiile în legislația națională, stabilește ținte pentru colectarea, recuperarea și reciclarea tuturor tipurilor de EEE. În plus, acesta obligă producătorii și distribuitorii de EEE să respecte o varietate de specificații. În acest context, un producător este proprietarul mărcilor și siglelor aplicate pe cartușe și a ambalajelor acestora, care sunt vândute pe piață.
Așa-numita „obligație de producător” poate varia în diferitele state membre ale UE, datorită interpretărilor diferite ale legislației naționale. În acest context, obligațiile din Directiva DEEE trebuie evaluate pentru fiecare stat membru al UE în care sunt comercializate cartușe sub marca proprie. Mai mult, obligațiile specifice fiecărei țări trebuie să fie îndeplinite prin intermediul filialelor sau reprezentanților locali autorizați.
Marcajul CE
Marcajul CE (inițial marca CE) este o marcă de conformitate care se aplică anumitor categorii de produse vândute în Spațiul Economic European (SEE). Marcajul CE înseamnă că producătorul s-a asigurat că produsul îndeplinește cerințele tuturor directivelor UE aplicabile. Literele „CE” înseamnă „Conformite Europeenne” („Conformitate europeană”). Când marca CE este aplicată unui produs, producătorul este obligat să mențină o Declarație de Conformitate („DoC”) pentru acel produs care identifică directivele UE aplicabile.
Produsele Schwarz-Toner respectă regulile acestei mărci de conformitate și va continua să facă acest lucru.
RoHS
EU RoHS 2 se referă la Directiva 2011/65 / UE privind restricția utilizării anumitor substanțe periculoase în echipamente electrice și electronice (EEE).
Acesta a înlocuit prima directivă RoHS UE 2002/95 / CE (RoHS 1) și a intrat în vigoare la 21 iulie 2011.
RoHS 2 restricționează în prezent 10 substanțe periculoase în EEE și sunt incluse în anexa II la Directiva 2011/65 / UE.
In concluzie nu putem decat sa ne mandrim cu produse desavarsite in care avem totala incredere. Garantia Produsului reprezinta siguranta dumneavoastra ca folositi cartuse de top.
Cuvinte cheie: garantie, satisfactie, produs, calitate,
Leave a Reply